poniedziałek, 27 maja 2019

PREZENT DLA MAMY - warsztaty decoupage

W tygodniu poprzedzającym dzień mamy pracownice Gminnej Biblioteki Publicznej w Służewie przeprowadziły w sołectwie Odolion i Przybranówek warsztaty dla dzieci  na których powstały własnoręcznie wykonane podarki dla mam. Drewniane serca wykonane metodą decoupage to piękny i trwały upominek dla najdroższej nam osoby. Z pewnością każda mama doceni własną inicjatywę i trud włożony w wykonanie tej efektownej dekoracji. Same warsztaty były dla dzieci nie tylko okazją do przygotowania prezentu dla mamy ale również formą integracji społeczności sołectwa oraz możliwością kreatywnej zabawy. Wszystkie serduszka wyszły przepięknie  i z pewnością będą mamom przypominać o wdzięczności dzieci za ich wielkie serce.










 






 





 




3 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie właśnie prezenty bardzo często są miłe i ja również jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć co można dać bliskim na 50 rocznicę ślubu. Bardzo fajnie o tym napisano w artykule https://zamowprezent.pl/prezenty-na-50-rocznice-slubu i oczywiście każdego zachęcam do zapoznania się z tym materiałem.

    OdpowiedzUsuń